Аутор: Никола Павловић

Стигла је ИКЕА. Међу ретко успешних четрдесетдевет земаља, које је ИКЕА својим доласком благословила, од сада се налази и Србија. Ако ИКЕА није доказ да нам добро иде, онда доказа и нема. Између осталих, у клубу одабраних, ту су и наше комшије; Румунија се клубу успешних придружила још давне 2007-ме, Бугарска 2012-те, а Хрватска 2014-те, погледајте како им је кренуло!

Како рече АВ: “ ИКЕА је донела дух победе и конкуренције!“ Како још додаје, добио је СМС поруку подршке, једног усхићеног произвођача намештаја из Јагодине, који је сав срећан због доласка шведског гиганта, јер ће од сада имати достојну конкуренцију и пословати још боље него раније – каква логика и какав победнички дух!

Иначе, ИКЕА је добила бесплатно земљиште и инфраструктуру, те ослобађање од плаћања доприноса за плате у наредних 5 година. Са друге стране, у једном селу око Лознице, од стране пореске инспекције, затворена је столарска радионица која је радила 30 – так година. Кажу, столар је највише правио мртвачке сандуке и по неку столицу. Том приликом, одузето му је и комби возило. То је доказ правог духа победе и равноправне конкуренције!

На самом отварању, чекале су хиљаде!

Искрено, отварању ИКЕА-е највише су се обрадовала господа из круга Двојке, коначно ће имати намештај достојан њиховог стандарда и стила. За већину, која је плићег џепа, шведски гигант се такође побринуо. Како каже АВ, приликом обиласка ИКЕА ресторана:
„Они се хвале ценом сладоледа од 60 динара, а ја, који волим месо запазио сам да имају хотдог за 50 динара.“ Дакле, жену и децу под руку, па правац ИКЕА, уз сладолед и хотдог, гледајући на скандинавски намештај, осетићете европске вредности и дух капитализма! Мало ли је?!

Иначе, ИКЕА, поред 9500 артикла, продаје и један српски производ – оклагију! Симболично, јер шведски гигант важи за  „Геј френдли“ компанију, а са европским стандардом, долазе и европске вредности, па оклагија добија двоструку намену!

Вредности које ИКЕА промовише

На крају, логика налаже, да би можда било боље да је АВ прво подигао стандард грађана, па онда довео ИКЕА-у. Јер ипак, поред хотдогова и сладоледа треба куповати и намештај… или не? Можда је сам долазак ИКЕА подигао стандард? Ма кога је више брига за логику и каузалност, од сада смо ми у клубу 49, и то је једино битно!

Јер шведска ИКЕА  је мера нашег успеха.

Поделите

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *